Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 81 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Příprava a realizace mezinárodního závodu ve freestyle lyžování
Chrástecký, Martin ; Ing.Jana Michlíková (oponent) ; Kotrbáček, Václav (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na přípravu a realizaci mezinárodního závodu v lyžování. Práce je členěna do několika části. Teoretická část se zabývá tvorbou podnikatelského plánu, SWOT analýzou, PEST analýzou, marketingovým mixem, dotazníkem, rozpočty a kalkulacemi a analýzou konkurenčního prostředí. Tyto poznatky jsou aplikovány v praktické části, v které je také navrhnuta inovace závodu.
Analýza cyklistického závodu Velká cena města Kuřimi
Pospíšil, Jan ; Ing.Lubomír Stříž (oponent) ; Drnek, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na organizaci cyklistického závodu Velká cena města Kuřimi. První část se věnuje teoretickým podkladům pro tvorbu analýz a vysvětlením důležitých pojmů v horské cyklistice. Druhá část práce je zaměřena na aplikaci analýz. Závěrečná část obsahuje návrhy na zlepšení a zvýšení atraktivity cyklistických závodů.
Podnikatelský záměr - pořádání hasičských závodů
Horsáková, Julie ; Šťastný, Jan (oponent) ; Korvas, Pavel (vedoucí práce)
Předložená závěrečná práce se zabývá organizací sportovní akce – konkrétně soutěže v požárním útoku na úrovni extraligy ČR. V jednotlivých částech je rozebrána historie požárního sportu u nás i ve světě, jeho význam a popis disciplín. Obsahuje vlastní návrh, jak uspořádat tento typ soutěže, včetně personálního, materiálního a finančního zajištění. Součástí je i závěrečné ekonomické zhodnocení. Hlavním motivem práce je vyhodnocení, zda by byl vytvořený návrh realizovatelný.
Veřejné prostory jako kulturní a sociální platforma města
Čermáková, Eva ; Kyselka, Mojmír (oponent) ; Doc.PhDr.Jana Šafránková,CSc. (oponent) ; Ing.arch.Eva Staňková (oponent) ; Šilhánková, Vladimíra (vedoucí práce)
Disertační práce rozebírá úlohu kulturních, společenských a sportovních akcí a festivalů v otevřených veřejných prostorech jakožto nástrojů politiky rozvoje a strategie měst; použití těchto «nástrojů» pro revalorizaci veřejných prostorů, znovunalezení identit, zapojení občanů do života města a tím i řešení sociálních problémů, naplnění původních funkcí veřejných prostorů měst a další. Zakládá se na komparaci získaných poznatků v dané problematice využití veřejných prostorů. Výjimečností práce je možnost doplňování, prolínaní a srovnávání poznatků výzkumu z odlišných politických, kulturních a sociálních prostředí ve Francii a ČR.
Návrhy opatření pro zvýšení návštěvnosti sportovních akcí
Hrůzová, Barbora
Hlavním tématem této diplomové práce je chování návštěvníků sportovních ak-cí. Hlavním cílem práce je identifikovat faktory, které ovlivňující návštěvnost sportovních akcí a vyvodit doporučení pro sportovní organizace, které napomo-hou udržení, příp. navýšení návštěvnosti jejich sportovních akcí. Dílčím cílem práce je zjistit, zda existují různé segmenty návštěvníků, a co je pro ně charakte-ristické. Primární výzkum, díky kterému byly vytvořeny výsledky této práce, ob-sahuje kvantitativní metodu (235 respondentů) a kvalitativní metodu (10 účastníků hloubkových rozhovorů). Takto získaná data byla vyhodnocena přede-vším ve statistickém sotwaru Statistica v. 12, za pomocí statistických metod.
Dopad sportovního cestovního ruchu na rozvoj Brna
Lohniská, Soňa
Tato práce se zabývá problematikou sportovního cestovního ruchu a jeho dopadu na region. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z analýz zabývajících se touto tématikou, v praktické části jsou pak tyto poznatky aplikovány na konkrétní sportovní událost, která se koná v České republice, a tou jsou mezinárodní závody motocyklů MotoGP. Cílem práce je zjistit a následně zhodnotit dopady této konkrétní události na rozvoj města Brna.
The Impact of Popular Sports Events on the Local Stock Markets
Konvičný, Martin ; Čech, František (vedoucí práce) ; Kukačka, Jiří (oponent)
Diplomová práce zkoumá dopad hostitelství populárních sportovních akcí a sportovních výsledků na indexy lokálních akciových trhů a akcií sponzorů akcí mezi lednem 2009 a květnem 2021 pomocí modelů ARMA-GARCH a ARMA- DCC-GARCH. Empirické výsledky ukazují, že v některých případech mají sportovní výsledky pozitivní vliv na výnosy indexů rozvíjejících se akciových trhů. Nepozoroval jsem žádný negativní efekt po prohrách. Podle výsledků zk- oumání sportovní proměnné neovlivňují varianci akcií. Ačkoli jsem bral v úvahu závislosti spojené se sportovním sentimentem, stále se mezi polským a ukrajin- ským indexem vyskytovaly vzájemné závislosti. To naznačuje, že korelaci mezi těmito akciovými trhy způsobují jiné faktory. Klasifikace JEL G41, D53, D81, C58, Z2 Klíčová slova sportovní sentiment, akciové trhy, behav- iorální finance, sportovní akce Název práce Dopad populárních sportovních akcí na lokální akciové trhy
Implementace managementu basketbalového turnaje Easter Cup Klatovy
Struhárová, Karolína ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Implementace managementu basketbalového turnaje Easter Cup Klatovy Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvoření návrhů pro zdokonalení managementu sportovní akce Easter Cup Klatovy a snaha o zjištění nedostatků při pořádání této sportovní události. Metody: V této práci jsou využity metody kvalitativního výzkumu. V rámci případové studie nejdříve došlo k analýze dokumentů, poté následoval polostrukturovaný rozhovor. V závěru výzkumu proběhlo několik neformálních rozhovorů pro úplné doplnění informací. Veškerá získaná data byla dále zpracována prostřednictvím SWOT analýzy. Výsledky: Výsledkem práce je detailně zpracovaná analýza basketbalového turnaje Easter Cup Klatovy. Z této analýzy vyšly konkrétní silné a slabé stránky, s tím že mezi největší pozitiva turnaje patří kvalita mládežnického basketbalu a dobrá základna zákazníků. Nejzásadnější slabou stránkou turnaje je především výše startovného a nejasná organizační struktura. Jako největší příležitost se jeví zlepšení působení na sociálních sítích a největším nebezpečím, které by mohlo turnaj ohrozit je selhání či nedostatek organizačních pracovníků. Dále jsou pro turnaj navrhnuta doporučení a návrhy, které by bylo vhodné implikovat v nadcházejících ročnících turnaje Easter Cup Klatovy, aby tak došlo ke zdokonalení managementu eventu. Klíčová...
Management a marketing projektu Sportovní talent roku a jeho implementace na období 2014 - 2015
Molnár, Jakub ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Tejkal, Karel (oponent)
Název práce: Management a marketing projektu Sportovní talent roku a jeho implementace na období 2014 - 2015 Cíle práce: Cílem práce je navrhnout zdokonalení projektu Sportovní talent roku na léta 2014-2015. Projekt je zaměřen na zdravý životní styl žáků základních škol v České republice. Autor vychází z analýzy dosavadních ročníků realizovaných neziskovou organizací. Jeho vlastním přínosem jsou provedené implementace uvedeného projektu. Metody: Pro podrobné analyzování informací o projektu Sportovní talent roku je využita případová studie. Analýza podmínek se provádí za pomoci PEST analýzy, Porterovo modelu pěti sil a analýzy zdrojů. K syntéze předchozích analýz je aplikována SWOT analýza. Výsledky: Studie odhalila nedostatky především v manažerských činnostech projektu. Největší nedostatky lze spatřit zejména v oblasti personálního zajištění, marketingové komunikace a finančního zajištění. Klíčová slova: sportovní akce, projekt, nezisková organizace, SWOT analýza, management a marketing sportovní akce
Marketingový výzkum spokojenosti diváků na sportovní akci High Jump 2011
Machutová, Tereza ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum spokojenosti diváků na sportovní akci High Jump 2011 Cíle práce: Cílem mé práce je provést výzkum spokojenosti diváků pomocí dotazníkového šetření a na základě výsledků výzkumu navrhnout řešení, která by mohla vést ke zlepšení v kritizovaných oblastech této akce. Metoda: Pro výzkum spokojenosti byla vybrána metoda osobního dotazování. Vzorek výzkumu byl vybrán náhodně ze základního souboru diváků akce. Výsledky: Získaná data jsou uspořádána do tabulek a grafů ve výsledkové části. V každé ze zkoumaných oblastí se našli nespokojení návštěvníci, tudíž je na akci velký prostor pro zdokonalování. Celkově však byli diváci s akcí spokojeni. Klíčová slova: Sportovní akce, marketingový výzkum, spokojenost

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 81 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.